27 Nisan 2013 Cumartesi

Maliyeti Düşük Emek Kokan Oyuncaklar Üretebiliriz

Merhaba arkadaşlar,bundan bir kaç ay önce oyuncak mağazalarını dolaştım birbirinden çeşitli oyuncalar gördüm hepsi çok güzeldi rengarenk sesli oyuncaklar vs. fakat fiyat listeleri herkesin bütçesine uygun bir biçimde olmadığını fark ettim ve aklıma şöyle birşey geldi bizler kendi emek güçlerimizle gayet iyi yaratıcı oyuncaklar yaratabiliriz ve bunun maliyeti de bize oldukça düşük ve her insana uygun gelebileceğini düşünüyorum. Ahşaptan yapılmış oyuncaklar geldi aklıma ve bunlar doğal hiçbir katkı maddesi olmayan çocuğun yaratıcılığını duygusal gelişimini küçük büyük kas gelişimi için oldukça faydalı oyuncaklar olacağını düşünüyorum..hadi hep beraber deneyelim..:)


Malzemeler:Ahşap,ahşap boyası,zımpara.
Amaç ve Kazanım: Çocuğu bilişel olarak düşündürmek,
büyük-küçük kas gelişimini sağlamak,
renkleri gruplandırma,ayırt edebilme



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder